Theaterdag 9 mei 2019

Gepubliceerd op: , door: OBS feikoclock

o.b.s Feiko Clock     Sportlaan 10    Oude Pekela

Zegt het voort, zegt het voort.......... 9 mei  a.s. THEATERDAG!!!!

Dit schooljaar heeft de school gekozen voor het dagproject Opa en de Reismachine van Grote Broer. Grote Broer organiseert jaarlijks voor duizenden kinderen kunstprojecten in onder andere circus, theater en dans.

‘s Morgens gaan alle groepen onder leiding van een theaterdocent deelnemen aan twee workshops: Een workshop waarbij een scène voor de voorstelling wordt ingestudeerd en een workshop verdiepende theatervaardigheden. Aan het einde van de dag is het resultaat te zien in een spetterende theatervoorstelling voor en door de kinderen o.l.v. van echte acteurs.

Wij nodigen ouders, verzorgers, opa’s en oma’s en andere belangstellenden uit om van 14.15 tot 15.15 de voorstelling in de Binding bij te wonen.

De Theaterdag Opa en de Reismachine is één groot feest!